Αντικατάσταση Χάρτινων Καρτών ΟΑΣΑ

26 Νοεμβρίου 2017

Συναδέλφισσες,  συνάδελφοι,

Όσοι έχετε εκδώσει κάρτες απεριορίστων διαδρομών (ετήσιες ή εξαμηνιαίες) από την ΠΟΕ-ΥΕΘΑ, με την σύμβαση που έχει υπογράψει η ΑΔΕΔΥ με τον ΟΑΣΑ, θα πρέπει να τις αντικαταστήσετε με ηλεκτρονικές.

Η διαδικασία της αντικατάστασης θα γίνει ως εξής:

     Όλοι οι κάτοχοι  των προαναφερομένων καρτών θα πρέπει να συγκεντρώσουν τα παρακάτω στοιχεία :

  1. Φωτοτυπία της υπάρχουσας κάρτας.
  2. Πρόσφατη φωτογραφία (όσοι δεν έχουν δώσει)
  3. Εκτύπωση του εντύπου QR code(έντυπο προσωποποιημένης κάρτας ), από το www.Athenacard.gr (αφού συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται: όνομα, επώνυμο, ΑΜΚΑ, μήνα και χρόνο γέννησης καθώς και έναν προσωπικό οκταψήφιο κωδικό, που θα πρέπει να τον θυμάται μόνο ο κάθε κάτοχός του, ώστε σε περίπτωση απώλειας της κάρτας, να γίνει χωρίς καμία επιβάρυνση, η αντικατάστασή της- θα εκτυπώνουν το έντυπο Προσωποποίησης).
  4. Εύρεση του ΑΜΚΑ, από το www.amka.gr

(συμπληρώνουμε τα ατομικά στοιχεία, όνομα, επώνυμο, όνομα πατέρα, όνομα μητέρας, ημερομηνία γέννησης, τον αριθμό δελτίου ταυτότητας καθώς και το ΑΦΜ. Πατάμε αναζήτηση και εκτυπώνουμε).

Όλα αυτά τα έγγραφα θα τα παραδώσετε στο γραφείο της ΠΟΕ-ΥΕΘΑ, Φειδίου 10 , 1ος  όροφος από 10πμ εως 2 μμ καθημερινά ) μέχρι την Πέμπτη 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017 για να προβούμε στις ενέργειες που απαιτούνται για την αντικατάσταση της κάρτας.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι με την παραλαβή των ηλεκτρονικών καρτών θα πρέπει να παραδοθούν όλες οι αντίστοιχες χάρτινες.

 

Η Διοίκηση της ΠΟΕ-ΥΕΘΑ

[embeddoc url="https://poe-yetha.gr/wp-content/uploads/2017/11/αντικατασταση-χαρτινων-καρτων.pdf" download="all" viewer="google" text="Κατέβασμα"]